Re: tusz w drukarce iglowej

Autor: Łukasz Góralczyk <lukasz_at_goraNOSPAMlczyk.com>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 19:03:03 MET

karolgt@gazeta.pl wrote:
> czy orientuje sie ktos czy mozna w drukarce iglowej jakos uzupelniac tusz?

Masz tam jakis pojemnik na tusz? Nie wiem, czy trendy sie zmienily, ale
pamietam, ze drukarki iglowe mialy taka tasme, ktora spokojnie moznabylo
nasaczac. Trzeba byc ostroznym przy nasaczaniu, by sie nie pobrodzic, no
i pamietac o takim mechanizmie, ktory tam jest, przez ktorego tasma
zawsze idzie w jedna strone.

> teoretycznie mozna dolac taki plyn jak w drukarkach atramentowych (po
> prostu nasaczyc ta gabke) ale boje sie czy to nie uszkodzi mi drukarki.

Gdzie tam uszkodzi, lej. A jak nie jestes pewien, to zapytaj w serwisie,
albo w co lepszym sklepie z tuszami.

--
Łukasz Góralczyk
jid: liku@chrome.pl