Re: Skanery

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 16:14:36 MET

Dnia Sun, 12 Dec 2004 14:19:57 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

> Czy taki skanerek:
> http://www.arest.com.pl/index.php?inc=produkt&ID=953&katid=25&grupa=175
>
> wystarczy do czysto amatorskich zastosowań? Czasem jakieś zdjęcie,
> dokument.
Mam dokładnie taki sam model od pół roku i do moich czysto amatorskich
zastosowań wystarcza bez problemu. Czasem trzeba jakiś obrazek
zeskanować czy jakąś stronkę programem typu OCR "przelecieć" i na tym
skanerze nie ma z tym problemów.

> Skaner jest mi na ogół zupełnie zbędny, ale jak już czasem
> potrzeba, to na ogół koniecznie i w tej chwili. I po to chcę kupić.
No to nie ma sensu ładować więcej kasy w skaner droższy jak chcesz go
używać dosyć rzadko i w amatorskich zastosowaniach. Ja włączam skaner
ze 3 razy w tygodniu (bo tyle razy jest mi potrzebny) i przy takim
użytkowaniu nie widzę potrzeby kupowania czegoś lepszego.

> Nada się, czy też może ten model ma akurat jakieś szczególne wady?
Za taką cenę to IMHO jest to bardzo dobry model. Oczywiście nie ma go
co porównywać do modeli za 500 zł, ale za nieco ponad dwie stówki
otrzymujemy przyzwoity produkt.

> Jest najtańszy.
Bo to jest model bez bajerów. Ma po prostu robić to co do niego należy
i z tego wywiązuje się bezbłędnie.