Re: Doradźcie w sprawie nagrywarki CDRW

Autor: MK <miloszk-portal_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 16:06:28 MET

> Od 3 lat jestem szczęśliwym posiadaczem TEACa W54E (4/4/32). Nagrywarka
> działa do dziś bez problemów ale jej prędkość jest już trochę za niska -
> tylko 600KB/s i nagranie płyty to min. 20 minut.
> Co możecie polecić szybszego? Chcę trwały i zarazem w miarę możliwości
tani
> sprzęt. Co powiecie na LG lub LiteOn? Ceny już poniżej 100zł.
> A może zostać przy TEAC? jakie są ceny TEAC?

Hehe, tez mam ten naped. Jest rewalacyjny, cichy, bezawaryjny, tylko za
wolny... :)
A nie wolalbys jakiejs DVDRW? Za okolo 250pln mozna juz kupic.

Co do CDRW, to terazniejszy TEAC to juz nie to samo.
Chyba od x40 Teac to Asus i to tez nie ten co kiedys.

cdrw w cenie okolo 100zl wszystkie sa podobne. Kup cos z 2-leta gwarancja i
juz.