Re: Utrata ostrości w monitorze po kilku latach użytkowania

Autor: Doggie <d_o_g_g_i_e__at__o_p_._p_l>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 15:59:13 MET

Jacek Maciejewski escribió:

> Jeśli ostrość wyraźnie polepsza się przy zmniejszaniu jasności, to masz
> przerąbane. Typowy objaw zuzycia wyrzutni.

Do tej pory miałem jasność na 0, a kontrast na 100. Wtedy obraz był jak
dla mnie najlepszy. Teraz zjechałem tym kontrastem prawie do zera i,
cholera, obraz jak żyleta! :) Czyli wskazywałoby to na wspomnianą przez
Ciebie wyrzutnię? Jaki jest jej orienatacyjny koszt? (na stronie NASA
nie znalazłem ;))

--
Zdrówka,
Doggie