Dziwne restarty i zwiechy

Autor: odi <ovflow_at_op.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 15:36:17 MET

Dostałem kiedyś płytę na chipsecie intela, nie wiem co to za
wynalazek (made in taiwan) z prockiem celer. 533 (socket).
Komp się z tym sprzętem restartował lub zawieszał, włożyłem
więc p1 233 do slota i chodziło bezproblemowo .. pomyślałem
sobie: gniazdo walnięte, slot dobry, kupiłem pII 350 slot i
sprzęt pochodził w takim zestawieniu (parę dni gry w fallout2)
i znów zaczęły się zwiechy, jeszcze później włożyłem clerona
300 slot i chodził przez długi czas jako serwer i zaczą się
zwieszać (na windowsie się nie wiesza), pomyślełm sobie że
jak się na windzie nie wiesza to włożę te PII 350, ale jednak
sie wiesza. Co może być przyczyną takich zachowań? Reszta
urządzeń z penością w 100% sprawna, procki też (nie jestem
pewien co do tego celka 533). Możliwe, że u poprzedniego
właściciela tej płyty coś się kiedyś zjarało ... (grafika?
nie jestem pewien). Proszę o szybką pomoc, ponieważ bardzo
potrzebny mi jest drugi komp.

--
odi