Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: Michał Kasprowicz <sdfsasd_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 14:22:24 MET

> to racja ale wiadomo zeby zapewnic dobry kontakt trzeba dobrze docisnac
> a to moze zakonczyc sie uszkodzeniem redzenia.
> rzadko ale do uszkodzenia wystarczy raz ;-)

Od zabezpieczenia rdzenia są podkładki miedziane. Jakieś 10zł sztuka. Dzięki
braku obudowy istnieje/istniała możliwość przetaktowania proca. Nie zdziwił
bym się, jak by jednym z powodów był właśnie ten fakt. W końcu dobrze
świadczy o producencie kości, które mają w zapasie sporo MHz.
Co do wojny Celeron - Atlon/Duron, to stare celki były wolne i nic tego nie
zmieni, a kosztowały dwa razy drożej niż Durony. W końcu i Intel to zauważył
dla tego pewnie wyszła seria D zmniejszą różnicą w wydajności do pełnego
Pentium. A co do malucha, to chybione porównanie.

Pozdrawiam