gdzie zalozyc liste mailingowa

Autor: Ktośka <)_at_o2.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 13:54:43 MET

Witam!
Chce zalozyc liste mailingowa dla zamknietej grupy osob.
Zalezy mi na tym aby obsluga listy byla w jezyku polskim i aby usluga ta
byla darmowa. Czy mozecie polecic jakis niezawodny portal swiadczacy takie
uslugi. Dodam, ze nie chce aby to bylo forum dyskusyjne, zalezy mi na tym,
aby uzytkownicy otzrymywali korespondencje bezposrednio do swoich skrzynek
e-mail. Z listy beda kozystac osoby o roznej, czesto slabej znajomosci
komputera, tak wiec admin musi dodawac nowych czlonkow do listy
subskrybentow, bez jakiej kolewiek inicjatywy ze strony rekrutow. Ilosc
uzytkownikow szacuje docelowo na 20-30 osob.
Kozystalam kiedys z takiej listy na yahoo, jednak nie podobaja mi sie dlugie
dodatki w HTML z grafika dorzucane do kazdego posta. Bylam tez czlonkiem
listy w hyparku- jednak ten portal juz nie istnieje...

pozdrawiam
Ktoska