Ghost - zapis partycji niemozliwy na innych dyskach?

Autor: Raff <abujoczek_at_box.gdynia.multicon.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 12:31:25 MET

Witam,
Mam problem jak w temacie. Chcę zrobić kopię partycji, na innym dysku. Oba
dyski są ide, partycja, którą chcę skopiować to xp - ntfs, docelowa, na
której chcę trzymać obraz to też ntfs, w2k. Dyski na osobnych taśmach. Przy
wyborze partycji widzę wszystkie dyski, gdy już wybiorę partcję, którą chcę
kopiować, docelowy napęd to tylko a:\. Może ktoś z Was wie, w czym problem?
Pozdrawiam
Raff