Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 11:26:12 MET

Maciek M <foto.amatorDOD@interia.pl> wrote:
> przed wyborem procesora pytalem osoby ktore uwazam za autorytety w
> informatyce i wszyscy znajomi informatycy maja Intele.

ok, jasne - ja jednak nie moge tego powiedziec o swoich znajomych.

> nie twierdzili onie wcale ze AMD jest ogolnie zly ale sami wybrali Intela.

tylko co powodowalo o tym wyborze?

> widzialem tu juz wiele dyskusji na ten temat wiec wydaje mi sie ze
> powielanie tych samych argumentow nie ma sensu.

bo niestety kazda tego typu dyskusja przeradza sie w bezsensowny
flamewar. gore nad merytorycznymi aspektami sprawy bierze nadmiar
zolci i zacietrzewienie. no ale co zrobic...

> Mnie najbardziej zniechecilo duzo postow o ukruszonych rdzeniach w AMD i
> nie rozumie dlaczego te procesory nie maja obudowy?

odsloniety rdzen moze byc problemem - sam jednak przyznasz, ze osoba
instalujaca procesor powinna raczej wiedziec, co robi. no a zainstalowany
procesor rusza sie raczej rzadko.

pozdrawiam,
shadow