Re: Do użytkowników Asus P4P800 E-Deluxe

Autor: Sławek K. <slawek55_at_go2.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 10:59:01 MET

Dnia Sun, 12 Dec 2004 02:17:09 +0100, macminer napisał(a):

> Płytę w zasadzie mam - ale nie jestem skłonny pchać przez sieć 671 MB. A
> co cię konkretnie interesuje? Najwięcej zajmują sterowniki i akcesoria
> do LANu, prawie połowę płyty.

-rozumiem...po prostu chciałbym komuś przekazać tę płytę w oryginalnym (na
miarę możliwości) stanie..sterowniki mogę sobie ściągnąć ze strony domowej
Asusa..natomiast chodzi mi o wszystko pozostałe..wraz z możliwością
uruchomienia graficznego interfejsu zawartego na tej płytce...choć to chyba
jednak nieco skomplikowane... w każdym razie dziękuję za zainteresowanie..
                        S.