Re: Zasilacze - prosze o opinie

Autor: P.J.Tomas <p.j.tomas_at_interia.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 01:48:05 MET

Użytkownik "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> napisał w wiadomości
news:cpfrpv$364$1@helios.nd.e-wro.pl...

> Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości >
>
> Tak mi teraz wpadło do głowy - czy jak kupię UPS-a to kupując zasilacz
> mogę
> się kierować tylko kwestią cichości pracy ? Bo UPS chyba najpierw wszystko
> przefiltruje, więc w zasilaczu (poza ciszą) nie będą mi już chyba
> potrzebne
> żadne (drogie) zabezpieczenia ? Czy może jednak zdarzyć się sytuacja że
> UPS
> coś przepuści i zabezpieczenia w zasilaczu będą stanowić "drugą" linię
> obrony ?

Hmmm....
Rok temu spalilem 3/4 komputera. Mysle, ze winny byl zasilacz. Wlaczam
kompa, a tu dym idzie...
Oczywiscie mialem (i mam nadal) podlaczony UPS - Fideltronic 700. Jemu - o
zgrozo - nic sie nie stalo. Po tej nauczce kupilem pozadny zasilacz - znaczy
sie Chiefteca :))))

--
Pozdrawiam. TomiLee
e-mail: tomekszwajca@o2.pl