Pamięć RAM

Autor: ShadowFiend <greatwebmaster_NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 01:31:13 MET

Witam,

Noszę się z dokupieniem pamięci RAM do tego co mam (aktualnie 2 x 512 Kingston
tylko nie wiem co :) - chyba 333 albo 266)... co powiecie o takowym wyborze:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=36781890 ? nie będzie się to gryźć z
tym co już jest na pokładzie? Trochę niechętnie zabieram się za kupno na
allegro, bo nie tak dawno wymieniano mi jedną z tych kości na gwarancji bo coś
się tam skopało - ale oddałem całego kompa do serwisu i sami zdiagnozowali co
się stało i gdzie... a co ja zrobię w takim przypadku? :) i jeszcze - co tak
tanio? a może to wcale nie jest tanio, tylko sklep gdzie się zaopatruję
(www.lucky-star.com.pl) jest drogi?

TIA
Pzdr