Do użytkowników Asus P4P800 E-Deluxe

Autor: Sławek K. <slawek55_at_go2.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 00:59:43 MET

...witam...
- mam oto taki problem, a raczej prośbę do Was..otóż poszukuję obrazu
oryginalnej płytki CD z dołączonymi sterownikami i oprogramowaniem, jakie
Asus dołączał do płyty głównej P4P800 E-Deluxe. Czy można gdzieś takowy
obraz płytki znaleźć w Sieci (ja szukałem, ale bez skutku albo
nieumiejętnie), ewentualnie czy może mógłby mi ktoś przesłać takowy na
skrzynkę...lub też umieścił na jakimś ftp-ie, z którego mógłbym ściągnąć?

  ..pozdrawiam..Sławek sawek@go2.pl