Re: CUSL2 + R.9550Ex

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 23:08:10 MET

Użytkownik "Max" <max.el@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cpfmnq$pa8$1@korweta.task.gda.pl...
> Witam,
> czy na 4-AGP płycie Asusa bezpieczne jest zamontowanie 8-AGP karty jak w
> temacie?

Tak, pełna zgodność napięć / standardów AGP.

> Nadmieniam, że zarówno R.9550, jak i R.9600pro gładko ruszają
> na tej płycie (i815E), lecz nie wiem - jak długo...

Jak padną to napewno nie z powodu niezgodności z płytą główną

> Z niektórych postów wynika, że GeCube 9550Ex ma niską jakość grafiki -
> czy ktoś również ma podobne zdanie?

No wiesz skoro producent wyżyłował na maxa parametry wydajnościowe karty to
musiał oszczędzić na czymś innym, aby utrzymać cenę na rozsądnym pułapie
(czyli w stosunku do R9600 PRO). Ale różnicę widać i tak dopiero na
high-endowych monitorach, a kto kupuję low-endowego R9550EXT ten (zazwyczaj)
ma conajwyżej monitor średniej klasy, na którym nie widać różnic w jakości.