Zasilacze - prosze o opinie

Autor: Benek <Benek_at_go2.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 22:01:38 MET

Witam.

Co sadzicie o tych zasilaczach:

Obecnie mam Codegena 300W, więc na pewno kazdy z nich jest od niego
lepszy. Ktorym z tych powinienem się szczegolnie zainteresowac?
A moze polecicie mi cos lepszego. Niestety, maksymalnie moge wydac
100zl wiec zdaje sobie sprawe z tego iz rewelacji nie otrzymam za
te pieniadze. Chodzi mi glownie o to, aby w przypadku awarii zasilacza
nic ze soba nie pociagnal, a wiec bezpieczenstwo na pierwszym miejscu.
Moj Codegen ma juz 9 miesiec, wiec dluzej wole nie ryzykowac, dlatego
chce cos szybko kupic.

Benek