Re: GeForce na FIC VA 503+ ?

Autor: Marek <marek9993.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 21:51:21 MET

slawek_xl <slawek_xl@poczta.AS.onet.pl> napisał(a):

> Ta sama płyta (BIOS JE4333), a różne doświadczenia...
> Z grafiką opisałem kiedyś w tym wątku:
> http://groups.google.pl/groups?selm=aklngk%24dvj%241%40news2.tpi.pl
> widocznie nie miałem szczęścia.
> Natomiast z pamięciami szczęście najwyraźniej mi dopisywało. W
> najróżniejszych kombinacjach SDRAM, nie miałem z nią nigdy problemów.

Nie wiem jakie komponenty do płyt głównych były na topie w czasie ta płyta
była płytą z górnej półki, ale przypuszczam, że wszystko ponad grafikę PCI
i RAM 4xSIMM działa na tej płycie drogą wielopiętrowych kompromisów :)
Działa tylko to, co zaakceptuje chipset na spółkę z tym czy innym BIOSem,
a co gorsza nie ma na to uniwersalnej reguły.

Marek