Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 21:48:40 MET

Maciek M <foto.amatorDOD@interia.pl> wrote:
> male fiaty sprzdawaly sie kiedys lepiej od mercedesow (w Polsce)! znaczy
> ze byly lepsze?

jesli te maluchy mialy obszerniejsze wnetrza, lepsze wykonczenie,
pojemniejsze i wydajniejsze silniki - to porownanie jest na miejscu :P

(dobra dobra - przesadzam, ale troche nie tedy droga...)

> jaki by temat nie byl konczy sie tym ze AMD jest lepszy od Intela i ci
> co kupuja Intela to sa kompletni idioci ktorzy przeplacaja za slabszy
> sprzet ;-)

przesadzasz. wszystko zalezy od potrzeb, przewidywanego zastosowania,
a takze mozliwosci finansowych.

> pewnie dlatego ze jestem przekorny to mam Celerona ;-)

jesli jest to celeron d - to ciezko cos powiedziec. no a jesli wybrales
northwooda, to z przekory pewnie jestes gotowy jezdzic tym akurat
maluchem ;)

> ciekawa sprawa nie znam osobiscie zadnego informatyka (takiego z
> wyksztalceniem i doswiadczeniem zawodowym) ktory by mial w domu AMD? a
> znam ich paru.

i o czym to ma swiadczyc? o ilosci Twoich znajomych, czy ich doborze?
dlaczego intel ma byc czesciej wybierany? nie mow, ze ze wzgledu na
"niezawodnosc", bo i tak zapewne nie bedziesz mial jak tego dowiesc ;)
ale probuj - jestem otwarty na argumenty...

pozdrawiam,
shadow