Re: Ktora nagrywarka DVD - bez limitu cenowego

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 20:12:44 MET

"MK" <miloszk-portal@wp.pl> cpfe8n$vmf$1@news.dialog.net.pl

> Polecam jakiegos szybkiego Plextora DL.
> Nosniki to nie wiem, TDK, Verbatim. Treaz to wszyscy podobna jakosc
> wypuszczaja :)

Tyle tylko, że pomiędzy Verbatimem i TDK jest różnica mniej więcej taka,
jak pomiędzy solidnymi, niemieckimi samochodami -- Wartburgiem i Mercedesem. :)

> Co do nagrywarki, to kupilbym jednak jakas "zwykla" do 300pln. Dwa lata
> gwarancji jest. A za te 2 lata, to juz i tak moze byc baaardzo stara i
> trzeba bedzie kupic cos nowego.

Toshiba jest bardzo cicha.
Nie wszystkie nagrywarki mają gwarancję dwuletnią.
Czasami coś się tak psuje, że trudno to reklamować,
a odwiedzanie serwisów może być wprawdzie pouczające,
ale niekoniecznie przyjemne. :)

E.