Jak odzyskać dane (DŁUGIE, ALE POMÓŻCIE PLIS)

Autor: Tok <>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 18:13:34 MET

Googlowałam przez 2 godziny, ale nie znalazłam info o problemie z Easy
Recovery.

Problem:
Na dysku 40 GB były 2 partycje (10000 MB i reszta) w NTFS (XP).
MBR z tego dysku został usunięty przypadkowo przez instalatora 98 (niestety
ROTFL...)

Teraz odpalam Easy Recovery, wybieram Data Recovery i Advanced Recovery.
Dysk z usuniętymi partycjami jest oznaczony jako Unidentified.
Zaznaczm ten dysk, wchodzę w Advanced options. Automaczycznie wstawione
wartości to: Start sector 63, End sector 78156224.
Wybieram NTFS, zaznaczam Advanced scan, zostawiam Use MFT i zatwierdzam.
System skanuje dysk, czego efektem jest zmiana ze statusu Unidentified na
NTFS.
Klikam Next i wtedy zaczyna się skanowanie, ale NIE OD 63 DO 78156224, tylko
od 63 do 9769519.
Efektem tego jest to, że odczytane jest eleganckie drzewo z partycji C, a D
jest nieodczytana i niezeskanowana.

Próbowałam wpisywać ręcznie wartości (Start 20480001, End automatyczne
78156224), tak żeby pod przyciskiem Hint pojawiały się wartości dla 2
partycji odpowiednio 10000 MB i 28162 MB, czyli tak jak to miało miejsce
kiedyś przy dzieleniu i formatowniau dysku. Ale wtedy program wykrył 3 (!!!)
partycje - Unidentified 9,77 GB, NTFS 9,77 GB i Unidentified 17.99 GB, czyli
zupełny bezsens.

Pytanie: co zrobić, żeby program poprawnie odczytał obudwie partycje lub też
może ktoś zna inną metodę na przywrócenie partycji + odzyskanie danych.