Re: Zestaw komputerowy i jaki zasilacz ....

Autor: =Marcos= <marcos_at_terefere.NOSPAMNOSPAM.com>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 16:55:35 MET

> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9592
>
> starczy w zupelnosci do takiego konfigu

MZ to nie jest zasilacz za małe pieniądze ;)
W końcu jest ze 4 razy droższy od najtańszych trzysetek.
U mnie niewiele słabsza konfiguracja spokojnie sobie siedziała na 300W
Codegenie. Moja płyta to Epox 8K5A2. Gdy miałem słabszego ECSa, to owszem,
nie było stabilnie. Ale z taką płytą był wystarczający. Wymieniłem tylko
dlatego, że był głośny :)

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]