Re: [ALLEGRO] Sprzedam dysk Seagate 30GB BCM

Autor: joy <noorder_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 14:59:02 MET

Użytkownik "sweet_lobo" <seungia@op.pl> napisał w wiadomości
news:cpepfu$5bk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A pisałem nie komentować, jednak jakiś "tłok"? to skomentował :] A, że się
> spam pisze, a nie allegro to nie wiedziałem bo ja takich rzeczy nie
> wysyłał
> na grupy :P To był pierwszy raz... ;)

Co by się nie pisało to każdego to ch*** obchodzi że sprzedajesz jakiś tam
dysk. A za taki post na grupe która nie ma nic wspólnego z ogłoszeniami
możesz stracić bardzo łatwo i szybko konto na allegor. I poruszaj ryjem
jeszcze chwilke to sam Ci to załatwie zawiadamiając allegro że spamujesz
grupy.
Zrozumiał tłuk?

pozdrawiam
Sławek