Płyta Soyo 5TF (95r) i USB i IR i... działa

Autor: <jgsWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 14:35:47 MET

Witam!
Właśnie niedawno poczułem wolę uruchomienia na moim staruszku USB i IR.
Jak się okazało, z postów na inecie, wielu jest jeszcze takich,
którzy też poczuli to samo. Mnie się udało więc się dzielę wiedzą.

Płyta ma podwójne złącze USB (2 x 5-pinów) i 5 pinowe złącze IR.
Śledź z dwoma gniazdami USB i wtyczkami na kablach to ok. 23 zł.
Port IR (puszka z czerwonego plastiku z nadajnikiem-odbiornikiem
z kawałem kabla zakończonego wtyczką) zakupiłem za 40 zł. Wiem,
wiem - trochę przepłaciłem. Do tego pare godzin inetu i trochę emocji
przy wkładaniu usb-pena do uruchomionego portu :)

Ale działa i jestem... happy.

Szczegóły: http://www.jgs.republika.pl/Soyo_5TF_IR_USB.html

Pozdrawiam
J.