Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: Paweł Urbaniak <pawel_urbaniak_at_spam.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 12:48:29 MET

> No i? Wszystko jest ok. Kingston sprzedaje pod swoja marka glownie pamieci
> oparte o kosci innych producentow.
>
> j.

Mówisz prawdę. Z mojego doświadczenia: poprzednia pamięć Elixir DDR 266 MHz
na kościach Nanya. Co ciekawe nawet na kościach jest napis "Elixir". Obecnie
GoodRam (Wilk PL) DDR 400 MHz z lakonicznym napisem na kościach 32Mx8, a na
laminacie Infineon !
Wynika z tego, ze firma montująca i testująca ostatecznie moduły pamięci
wykorzystuje co podleci, byle spełniało założone wymagania.

Paweł U.