Re: Karty AGP a PCI-E ???

Autor: JackEK <sdf_at_pol.esp>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 12:37:29 MET

Ano nim wrote:
> Zamierzam zmienić płytę główną z AGP na taką z PCI-E.
> I tu jest problem chciałbym zmienić też kartę graf. tyle że żadna z
> tych na pci-e mi nie pasuje więc chciałbym kupić R9800pro ale jak to
> wsadzić do pci-e ???? Jest r9800 na pci-e ???

a po kiego grzyba - przeciez nic ci to nie da.

W ostatecznosci jak lubisz wywalac kase w bloto, to sa na rynku plyty co maj
zarowno PCI-E, jak i AGP - kup taka i po problemie

Lepiej te kase co chciales wsadzic w MOBO, dolozyc do grafiki i kup cos
dobrego na AGP, np: 6800, albo 6600GT.

Napisz tez konfig twojego kompa - doradzimy co masz zrobic, zeby zwiekszyc
wydajnosc, a nie bez sensu zmieniac platforme z AGP na PCI-E

--
[GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3.2@3.6 GHz, Pentagram QC-80Cu]
[Leadtek TDH-A400 GF6800 325/700@400/800, 2*512 MB TwinMos cl 2.5]