Re: SB AWE64 ISA - problem

Autor: Krzysiek <qwaseq_at_pf.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 08:49:00 MET

Kapsel <kapsulski@poczta.onet.pl> wrote in
news:1vs9xubzpwknk$.51pjmzyeomwd$.dlg@40tude.net:

> Nigdy nie testowalem dzialania skype na procku tej mocy, byc moze
> jesli masz uruchomione odpowiednio "procozerne" procesy w tle, to Ci
> nie wyrabia..?

No wlasnie tu chyba widze problem bo podczas rozmowy Skype zjada 40-50%
CPU, reszte proces bezczynnosci systemu. (WIN XP)

> Powodem moze byc tez slaby internet - po ktorejkolwiek ze stron.

To na pewno nie jest powodem, bo moj rozmowca ma neo+ 128. Moze to nie za
duzo, ale na skype spokojnie wystarcza. Z reszta testowalem ten program
na identycznym laczy jak moje (ta sama kablowka) i rozmowa lepsza niz
przez normalny telefon. Zadnych szumow czy rwan. Tam sluchawki i mikrofon
podlaczone byly do AC97 na plycie glownej, no ale tam tez jest Athlon
1600+ :]

Wiec sprawa wydaje mi sie pozostaje nadal otwarta.
Sprobuje przelaczyc na AC97 i dam znac co i jak.

Pozdrawiam