Re: ECS K7VZA

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 02:06:42 MET

Dnia Sat, 11 Dec 2004 01:40:31 +0100, NJE napisał(a) co następuje:

> 30 zł to ona kosztuje bo jest pewnie do d...y. Sam mam jeszcze w swoim
> kompie ECS'a z Celeronem 700 MHz. Dno! Długo szukałem przyczyna dlaczego
> komp chodzi wolno, dlaczego filmy nie idą płynnie (to mnie szczególnie
> wkurza) i dlaczego na słabszych kompach filmy idą płynnie. Sprawdziłem
> wszystko - winna płyta. I jest coraz gorzej. Komp chodzi coraz wolniej.

Dokładnie to samo miał mój kolega, filmy ledwo szły, DVD też nie wyrabiał,
a 192 MB Ramu, Celeron 633 MHz, powinno wystarczyć bez problemu, oprócz
tego co chwilę błędy, komunikaty, wieszania itp. Sam tez kiedyś miałem ECS
K7VZA i nie kupiłbym tej płyty, bo wiem co to znaczy...

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB