Pomocy!!!, problem z dyskiem

Autor: tandem <tandem_at_onet.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 01:18:41 MET

Zamontowalem nowy dysk WD Caviar 160GB, w windowsie sformatowalem go w
fat32, jednak gdy probuje zainstalowac windows xp, to instalator kopiuje
pliki, wszystko dziala jak powinno, robie restart (podczas instalacji,
pierwszy reboot) i... system zaczyna od nowa startowac z plyty bootowalnej
xp, znowu zaczyna procedure kopiowania plikow i znowu restart i tak w kolko
:(

sytuacja wyglada jakby po restarcie zapominal ze juz ma pliki skopiowane i
moze zaczac instalowac system. W windowsie widac ze na partycji jest
utworzony katalog windows, czyli te pliki sa tam fizycznie

aha - nie wiem czy to ma cos do rzeczy ale moja plyta (MSI K7T Pro2-A)
wykrywa tylko jakies 128 GB tego dysk, mimo ze ma faktycznie 160...