Re: monitor - psuje się?

Autor: Maciek Bartnik <mbartnik_at_bezspamu.polbox.com>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 23:51:15 MET

Dnia 2004-12-10 22:38, Użytkownik remina napisał:
> Witam, powiedzcie proszę, co może się chodzić - nowy monitor LG od pewnego
> czasu "widać jak pracuje", przechodzą fale, drga obraz (jak telewizor przy
> sygnale telefonu komórkowego). Nadmieniam, że w pobliżu nie ma żadnych
> innych urządzeń mogących zakłócać pracę. Czy coś się psuje, czy może w
> ustawieniach jest coś nie tak?
Czy na pewno nie ma w pobliżu innych urządzeń? Ja np. mam lodówkę w
sąsiednim pomieszczeniu (kuchnia) i w trakcie jej pracy (włączona
sprężarka) widzę delikatne drgania na monitorze. Lodówka i komputer są
na tej samej nitce zasilania idącej przez mieszkanie.

--
Pozdrawiam
Maciek  / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /