Re: Podkręcanie P4 MSI 865PE Neo-2

Autor: Ano nim <anonim1331_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 23:32:06 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:cpcpuc.1fg.7@Hobby.od.18.lat...

> Zawsze możesz zwiększyć FSB przecież, w czym problem ?
> I sparwdzać stabilność kompa, np. programem Prime95.

W tym, że jak podkręcam to staje się niestabilny a jak podnoszę napięcie to
temperatura rośnie i stabilności nie odzyskuje. :/ A poza tym mam pytanie
czy da się jeszcze jakoś go przyśpieszyć???? A czasy pamięci??? Jak to z
nimi jest???? Wyższy to lepiej ???? dam zdjęcie biosu i powiedz mi jak to
powinno być.