Re: Nowe dyski i Scalanie PartitionMagicem 8

Autor: Piter <jost_at_jost.home.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 22:56:49 MET

Dorga blondynko,
moja propozycja
1) zainstaluj Xp na partycji 40 GB wczesniej przy intsalacji podziel na
partycjie 2*20GB
2) na tym samym kabelku taśmie podłacz dysk 9 GB tylko ustaw jako slive na
zworkach . No i probkem z głowy
Masz nowy system i wkażdej chwiel świaagsz sobie dane ze starego dysku 9 GB
podpiętego razem z nowym 40 GB