Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: Anna <anna-malikWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 22:39:20 MET

Witam.

Kupiłam w zestawie 2x256 pamięci 400MHz Kingstona i.... tak z przypadku sobie
odpaliłam EVEREST home edition, który wykrył owe kości jako SAMSUNGI!

O co chodzi?
Zostałam oszukana?

Kości nie chodzą wogóle na 400 MHz ale na 200 MHz.
WYkrywane są jako SAMSUNG M3 68L3223FTN-CCC.
Na kości jest tylko naklejka KOngstone, ale kości są opisane jako samsungi.

Czy firma Kingstone umieszcza na swoich pamięciach kości samsunga?
Jak poznać kingstona? Ma jakieś napisy na sobie, oprócz owej naklejki, która
można przekleić?

Poradźcie coś....

Anna