Re: Jaki router ?

Autor: yabadu <yabadabadu_at_noSPAMnet.org>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 20:25:58 MET

SMi wrote:

> A czy ma kolonowanie adresu MAC karty sieciowej ?

Wiekszosc Dlinkow posiada opcje nadawania adresu MAC interfejsowi "WAN",
a Linksys'y tym bardziej posiadaja taka opcje. Jednakze rzadko kiedy
zarowno Dlink jak i Linksys pisze o tej opcji - nawet w instrukcji - bo
to swiatowy standard. Najlepiej sie dowiedz bezposrednio u dystrybutora,
bo "kwiatki" zdarzaja sie akurat w najmniej odpowiedniej chwili.

A tak poza tym to pl.comp.pecet to srednio dobre miejsce na zadawanie
tego typu pytan. Sa przeciez grupy bardziej sieciowe :)

Yabadabadu