Re: ECS K7S5A 3.0 - jaki proc?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 20:20:03 MET

> na PROBIOSie biega i pod FSB 150MHz...stabilnie a po wymianie
> stabilizatorów na 166 na forum.tweak.pl był przyklejony post o tej płycie

Mam prośbę o nieco więcej informacji:
1. Co to ten PROBIOS, bo jak do tej pory to wiem o Cheepobios-ach i
oczywiście o firmowych. Prosiłbymo jakiś link.
2. Zadfałem sobie trud i pokopałem na ezboard K7S5A forum ale nie
znalazłem tego postu czy wątku o wymianie stabilizatorów. Mógłbyś
mnie naprowadzić?
Wysyłam ten post również na priv, bo sprawa jest dla mnie ważna.

A co do merituum, to naprawdę całkiem sporo płyt nie pracuje dobrze
na 133. Lekko licząc, połowa. Przez moje ręce przeszły 4 płyty i
tylko jedna była pod tym względem bez zarzutu.

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon1600+, 512MB SDR, GF4MX440, Codegen 300W***