Re: mysz mx1000 - rolka

Autor: MariuszH <marhuz_at_zwm.punkt.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 19:35:16 MET

> to nie myszla, to soft, mouseware czy cos tak, mozsz to miec nawet na
> smieciaku rsowym za 7zl

Ja może się podłączę - kupiłem optycznego Creativa i oczywiście działa tylko
na standardowych sterownikach systemowych. I też się trochę wkurzam bo nawet
w starych A4tech miałem działanie rolki w każdym oknie a nie tylko aktywnym.
Teraz myszka to Creative Optical Lite - czy jest może jakieś "niezależne"
oprogramowanie które ułatwia pracę ewentualnie czy można podmienić ten
standardowy sterownik HID na jakiś firmowy ?
Pozdrawiam
MH