Re: co się dzieje z produktami Nvidii?

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 19:23:37 MET

> Ze co , ze jak ?
> FireGL to karty Nvidii ??????
nie wiem jak ten wymieniony ale kiedys nVidia robila niezle chipy (of coz do
kart profi dedykowanych do CADa np z glintem), w firmie mam pare dosc
leciwych pc (era p3) z kartami elsy wlasnie na takich malo znanych
(uzytkownikom gierek itp) procach. W specjalnych zastosowaniach nadal
wychodza bardzo dobrze w porownaniu do roznych GF, Radkow. Inna rzecz to
fakt, ze kosztowaly worek kasy (np rownowartosc paru pc wg owczesnych
cennikow).
pozdrawiam
kp