Re: Aktywne PFC

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 19:09:46 MET

Dnia Fri, 10 Dec 2004 18:50:28 +0100, Wieslaw Lubas napisał(a) co
następuje:

> bez podania informacji o zrodle.
> Kurwa umiejetnosc znalezienia informacji jest nie mniejszym powodem do
> chluby niz pisanie ich z pamieci, tylko PO CO "zapominac"o podaniu
> zrodla? Zeby info wygladalo jak wlasne? Dla podziwu tych co nie wiedza?
> Zalezy Wam?

Matereńko!!! Jakieś problemy z osobowością? Bo mi kompletnie wisi czy
kolega Sander napisał to sam czy wkleił. Twoja reakcja jest nieadekwatna do
sytuacji i zakrawa na jakiś stan chorobowy. Dokonałeś również bardzo
twórczej nadinterpretacji, sugerując że kolega zrobił to specjalnie, by
zachwycić innych. Żenada, wstyd i hańba......

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB