Super Sprzedawca z Allegro szuka pracy

Autor: Krzyś <krzysiu.rutkowski_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 16:06:30 MET

Witam.
Mam 25 lat szukam pracy. Bardzo dobra znajomośc obsłógi komputera (MS
Office, podstawy programowania w HTML). Bardzo dobra znajomość serwisowania
oraz składania sprzetu komputerowego. Znajomość rynku IT. Posiadam ok 100
pozytywnych komentarzy na Allegro. Aktualnie jestem zatrudniony na stałe.
Poszukuje pracy dodatkowej jako serwisant sprzętu komputerowego, lub innej.
Na Allegro
sprzedaje przeważnie monitory firmy gateway. Możliwość sprzedaży towary
oferowanego przez przyszłego pracodawcę na Allegro, za niewielką prowizję.
Jestem z Warszawy.
Kontakt:
Tel: 602872122
e-mail: krzysiu.rutkowski@wp.pl