Re: 1631s czy 1633s

Autor: d+ <dplus.USUN_TOo_at_tlen.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 15:59:13 MET

Użytkownik "Lopi" <lopi83@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cpcbk1$hmn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> In news:Xns95BB2238296DEmbien@127.0.0.1,
> Michal Bien <mbien@wywalto.uw.edu.pl> typed:

> Ok. Nie wiem czy dobrze widzialem ale 1633s moge miec za 249 a 1613s za
299
> wiec wzialbym 1633s :) (ceny z media marktu)

ja nic nie kupuje w media markcie - ceny średnio 30-50zł większe niż w
sklepach komputerowych

> hmmm. stara skonczyla swoj zywot a teraz nie wiem czy warto kupic zwykla
> cdrw czy juz wziasc dvd, a ktora Twoim zdaniem dozyje 2letniego okresu
> gwarancji? a moze wziasc nec3500a
> pozdrawiam

ja mam dvd 1633s i to jest dla mnie jedyna opcja kupna nowej nagrywarki
płyty dvd-rw 4.7gb to po prostu miód :)
jak nie dożyje do końca gwarancji to ci wymienią na nową... ja tam bym się
cieszył jakby mi padła po roku :) (pewnie by takich wolnych 16x nie dawali
już wtedy..)