Bios pracuje z dyskami 40GB a nie ackeptuje 80GB

Autor: Andrzej m. <OUTadmikOUT_at_op.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 14:25:45 MET

Hej,
   Mam problem, plyta FIC VB-601 nie dziala z dyskiem 80GB (pracuje jezeli
ogranicze zworkami do 32GB). Co ciekawe bez problemu dziala z dyskami 40GB.
Zrobilem update biosu zassanego ze strony producenta, niestety nic sie nie
zmienilo - bios byl z grudnia 1999 i mial rozwiazywac problem z dyskami
wiekszymi niz 36GB (ale widac 80GB to dla niego nadal za duzo).
   Moze ktos z grupowiczow mial podobny problem z taka plyta i ma pewny bios
(albo wie gdzie go zassac) rozwiazujacy moje zmartwienie.

Pozdrawiam
Andrzej