Re: upgrade z duron750/nforce2?

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 14:08:46 MET

d+ <dplus.USUN_TOo@tlen.pl> napisał(a):

> nie no ok. chyba sa bez karty wbudowanej, ale z tego co pamietam widziałem
> tlyko z kartą graficzną a nforce brzmi prawie jak geforce...

Hehehe.. złożyłem z 8 kompów z płytami na nForce2, i zapewniam że żaden nie
miał zintegrowanej grafiki :) Są co prawda płyty na nForce ze zintegrową
grafiką ~~GeForce4 MX, ale mało kto to kupuje. To jest rozwiązanie do biura.
Jeśli chcesz grac w _jakiekolwiek_ gry to nie polecam - shit straszny.
Gf3Ti jest zdecydowanie lepszy od tego...

A tak w ogóle, to do bezstresowej gry w NFSU2 potrzebujesz min R9800pro :)

--
Wojciech "Mancer" Przybysz