Re: Ktory wentek polecacie na Bartona 2800 i Radoslawa 9600??

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 11:15:12 MET

On Fri, 10 Dec 2004 09:48:13 +0100, CFR <cfr@antyspam.poczta.onet.pl>
wrote:

>Mam tylko zwykły radiator, ale temperatura jak pamiętam była wysoka,
>sprawdzę jeszcze, bo mi z głowy umkneło :/ BTW jaka może
>być maksymalna temp. dla tego chipsetu z płyty Gigabyte GA 700N 400PRO2?
A czym mierzysz temp chipsetu ? Jakąś termoparą ?
Nie znam tej płyty, może tam jest czujnik temp. chipsetu.
W sumie dobre chłodzenie chipsetu przydaje się gdy chce się podkręcać,
ale jak nie to nie ma sensu zmieniać ...

>Czyli aby nie ryzykować: NoiseBlocker :)
One takie rewelacyjne też nie są :), przynajmniej tak wynika z opinii
userów ;)).

pzdr,
Dentarg

--