Re: Actina HUNTER - opinie

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 11:07:51 MET

Michał Kasprowicz wrote:

> Czy cos jest nie tak z tym atlonem? Jest mobilny, więc powinien się mniej
> grzać, a wydajność ma na poziome pełnego P4 (niektórzy się z tym kłócą :) )

Tak. Nagrzewa sie i wybucha.

MSPANC
WL

PS. Mam w laptopie Athlona XP-M 2800+. Liczy sporo, czasem do 50 godzin
na full predkosci, spoczywajac na biurku. Jedyna uciazliwosc to szum
wiatraczka. Co prawda to Compaq, ale Actina raczej wklada takie same
Athlony ;-), ew. uklad chlodzenia moze byc gorzej
zaprojektowany/wykonany. Bierz AMD, za mala kase masz duza wydajnosc.
Chyba ze jej nie potrzebujesz, to bierz cos wolniejszego - zyskasz cisze.