Re: Pamięci Good RAM

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 09:58:57 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns95BB16DFCB240mbien@127.0.0.1...

> Nie badz taki pewny. To ze nie dziala z konkretna plyta nie znaczy ze
> jest wadliwa -> nie lapie sie na gwarancje. Normalnie nawet ze zgodnoscia
> umowa moglyby byc problemy przy olewajacym podejsciu sprzedawcy. Takie
> rzeczy najlepiej zalatwiac przez indywidualne uzgodnienie ze ma dzialac
> z konkretna plyta, jesli nie ruszy to wymiana na inna albo zwrot - zawsze
> warto to uzgodnic by potem nie tracic nerwow na walke ze sprzedawca.

Przyznaje Ci po czesci racje, bo mialem dokladnie taki przypadek, ze
zakupiony dawniej modul pamieci - po wymianie plyty - przestal dzialac na
nowej plycie.
Oddalem do serwisu myslac ze sie zepsul (starej plyty juz nie mialem na
testy) - serwis na to ze sprawdzili i pamiec jest dobra. Ja im na to ze u
mnie nie dziala i jak chca to moge im przytaszczyc swojego kompa to niech
sobie sprawdza. Minelo pare dni, robili jeszcze jakies testy i powiedzieli
ze wymienia mi na inny egzemplarz (byc moze tez trafila im sie jakas plyta
na ktorej nie dzialal). Ten inny egzemplarz juz dzialal OK - w moim
przypadku zate, ,sklep/serwis okazal sie byc calkiem przyjazny dla
konsumenta (czy to moze wyjatek?) - stad takie moje zdanie jak we
wczesniejszym poscie...

--
pzdr
rb