Re: Dziwny problem z komputerem w sieci ....

Autor: D.K. <amidar_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 09:47:24 MET

Użytkownik "Piotr Wydymus" <motaboy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:q3egr0d2jskiqjd9jajnnkma434ubr6ehk@4ax.com...
> Witam,

> To jest twoja sieć, czy blokowa za którą płacisz? Nie jest czasem tak,
> że chciałeś podłączyć kolejny komputer. Większość serwerów DHCP w
> sieciach lokalnych przydziela adresy IP do konkretnych kart sieciowych
> wg adresów MAC. Jesli tak jest u ciebie, to możesz: a.) wykupić drugi
> dostęp b.) spóbować podmienić adres MAC c.) udostepniać internet
> lokalnie n akomputerze na którym działa, a temu drugiemu ustawić na
> sztywno lokalny adres IP.
>
> Działało Ci to wcześniej?

To nie jest moja siec, tylko znajomego. Faktycznie pracuje to w sieci
blokowej. Normalnie wykorzystywana byla karta z plyty glowej i wszystko
chodzilo bez problemu przez ok rok.
Admin twierdzi ze nic nie zmienil, jednak poz rozmowie z nim mam wrazenie ze
do konca nie wie co sie dzieje na jego sieci. Byc moze masz racje, sprobuje
to sprawdzic, ze albo zostal zmieniony adres MAC karty na koncowce, albo
adnmin cos mienial w konfiguracji i zmienil adres na serwerze ....
Jezeli nie bedzie to to do dam znac.

Ps. Dzieki za info