Re: Giga raid

Autor: Dar11 <xxx_at_yyy.com>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 09:17:45 MET

Mam ta sama plyte glowna.
Dyski podlaczone do slotow giga-raid sa u mnie wykrywane po 5-10s
W moich testach, ktore polegaly na kopiowaniu tego samego pliku w roznych
konfiguracjach
dyskow wyszlo ze Giga-raid jest 2 razy WOLNIEJSZY niz standardowe ATA, ktore
dziala naprawde szybko.
I nie ma znaczenia czy dyski pracuja jako macierz RAID-0, czy jako
regularne.
Dlatego dysk podlacz sobie do IDE1 i nie trac czasu na zabawe z ukladem
IT8212.
Jesli masz wiecej urzadzen do podlaczenia, to mozesz wykorzystac Giga-raid.
Ja mam tam podpiete DVD. Filmy odtwarza prawidlowo ;-).

--
Dar