Seikosha sp-1900 ustawienia DIP switcha

Autor: Sławek Owoc <slawek_at_ignatianum.usunto.edu.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 08:57:52 MET

Witam

Wiem ze to drukarka z minionej epoki, ale wciaz uzyana do "fakturowania",
moze jakas dobra dusza zechcialaby mi podpowiedziec jakie ma ustawiania DIP
switcha ?
Mam problemz wydrukami w trybie graficznym (tryb tkstowy dziala idealnie)
... wydruk jest dziwny - ma jakies paski dziwne znaczki itd itp ...
wymienilem juz kabelek do drukarki ale to nie pomoglo. Niestety nie mam
instrukcji obslugi i stad to pytanie.

Jedyne co udalo mi sie googlami znalesc to
http://www.avdcs.com/tech/emul/em_dotm/sp190dip.html

Pozdrawiam
Slawek