zahibernowany na śmierc pomocy!!!!

Autor: <pplecke_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 08:43:45 MET

użuwałem wczoraj mojego nooteboka (Toshiba Satelite Pro 4200 win XP sp2) na
bateriach w pewnym momencie baterie się wyczerpały i komp się zahibernował,
problem w tym że zrobił to na tyle skutecznie że po naładowaniu baterii nie chce
się włączuć, tzn zapala się dioda sygnalizująca że komp jest włączony ale boza
tym nic więcej, żadnej innej akcji :(
Co robić?
Wcześniej pojawiały się problemy z wyłączaniem kompa (ponoć spowodowane SP2
który wywoływał błędy ACPI), jednak taka niesubordynacja do nowość.
Z góry wielkie dzięki
PIOTR plecke
pplecke@wp.pl