Re: SB Audigy 2 ZS

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 08:41:49 MET

> Czy sa jakies rozne wersje tej karty?
> Chce nabyc ale na allegro w opisach jest czase firewire a czasem nie ma
... a
> ceny wszystkich zblizone.
> Czy w wersji box procz pudelka jest jeszcze cos za co warto doplacac?
> Pozdrawiam.

Ja sie nacialem przy kupnie A2 oem bo karta miala plytke z szajsowatymi
sterownikami(take jakby przerobione od live 5.1) ale to nie problem zalatwic
plytke od wersji box.
Ostatnio gosciu pisal ze do wersji oem karty creativa dostal tylko sam
sterownik.

Teraz znacznie potanialy A2ZS(240zl w sklepie) bo wszedl na rynek A4

GM