Re: Rodzaj myszy a pobór prądu

Autor: Tomasz <thomas.savery_at_gmail.com>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 00:13:47 MET

> Poco takie pytanie ??? LOL MAX

Pomyśl trochę. Bo ja mam ROTFL z Ciebie.

może laptop + myszka ?

Kiedy byłem na mazurach i dostęp do prądu miałem w portach rano i wieczorem,
to pobór prądu przez karty pcmcia był nawet ważny.

Tak samo ważne dla mnie było co jest mniej prądożerne, podczeriweń,
bluetooth czy kabel,
chodzi o połączenie laptopa z komórką...

w dzisiejszych czasach pobór prądu przez urządzenia ma coraz większe
znaczenie,

poprostu LOL z was,