Mega problem, prosze o pomoc!!!!!

Autor: Roki <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 23:53:09 MET

Witam zlozylem wczoraj kumputer (sempron 2200, ST 80GB B VII, Radeon 9550
128mb, Zasilacz 230W (wiem, ze malo, ale powiedzieli ,ze uciagnie), Asrock
K7VT6, 256 ddr Kingstone. Problem byl taki, ze wyskakiwalo podczac instalki
XP , ze jest uszkodzny dysk - nie chcialo isc dalej, ogolnie byly z nim
problemy.....Dzisiaj go wymienilem na Maxtora. Problem zniknal,
zainstalowalem XP, wszystko cacy i w ogole. Ale chce zainstalowac stery z
cd, a tu lipa........nie odczytuje plyt:((( W ogole zadnej......tzn
normalnie ja wykrywa, moge nawet na nia wejsc, ale, zeby juz wejsc w jakis
katalog albo cos z niej skopiowac to juz nie:((( I tak podlaczylem CD-RW do
siebie bo myslalem, ze to to, ale u mnie dziala!! Pozniej do tego kompa
wlozylem jeszcze swoja grafa, ram, nawet zasilacz!!, dvd i to samo!! Czyli
wnioskuje z tego, ze jezeli moje podzespoly byly w nim i tez bylo zle to
problem lezy albo w plycie albo w procku (bo tylko to zostaje) ale jeszcze w
czyms innym:((( I pewnie ten ST 80gb ktory mi wymienili tez byl dobry a
problem dalej jest. Na plycie tworza sie dziwne krzaki, jakies kwadraty w
nazwach katalogow itp. Sprawdzalem tasmy, zasilania, ustawienia Biosu,
robilem juz chyba wszystko co sie da, ma ktos moze jakies pomysly?? Bo chyba
bede znowu jutro musial leciec do sklepu i tam sie meczyc z nimi:(((((((